سرمایه گذاری اوقاف در احداث پروژه‌های تولید انرژی برق 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف برای احداث پروژه‌های تولید برق در زنجان سرمایه گذاری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - حجت الاسلام کرمی گفت: اداره کل اوقاف استان زنجان در بحث سرمایه گذاری و اشتغال هم وارد عرصه شده است.

او می گوید: این اداره کل اقدام به سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک و متوسط مقیاس و با هدف توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر با استفاده از اراضی مساعد موقوفات موجود در استان می‌کند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان احداث نیروگاه‌های برق در مقیاس‌های کوچک و متوسط مورد استقبال مسئولان شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان واقع شده است.

حجت الاسلام کرمی گفت: استفاده از اراضی مساعد موقوفات موجود در استان در قالب راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک و متوسط و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر مهم است.

او می گوید: محل اجرای این طرح‌ها از گذشته توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان پیش‌بینی شده بود که به مسئولان شرکت برق منطقه‌ای استان هم اعلام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: زمین مورد نظر ما برای احداث پروژه نیروگاه‌های کوچک و متوسط مقیاس در راستای تولید برق، نقطه‌ای در روستای خراسانلو از توابع شهر صائین قلعه، واقع در شهرستان ابهر است و اراضی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتاری خراسانلو تبدیل به نیروگاه برق می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.